
Adverteren op Qmusic | Impactvolle commercials | Branded content | Nieuws | Sales team | Spot On Radio | Onderzoek
Onze filosofie
‘Q sounds better with you’ is de filosofie van Qmusic. Die ‘You’ staat enerzijds voor de luisteraars, voor wie wij elke dag radio en video maken. Luisteraars inspireren ons met hun verhalen en wensen. Door op onze beurt goed naar hen te luisteren, in contact met hen te staan, weten we ze 365 dagen per jaar te raken door ze plezier, energie en een goed gevoel te geven. Anderzijds staat ‘You’ voor onze relaties; adverteerders en mediabureaus, voor wie wij steeds weer een stap verder willen gaan. Onze missie als exploitant is adverteerders en mediabureaus te ondersteunen bij het realiseren van nog effectievere radiocampagnes.
Van de zestig minuten per uur vullen wij er minimaal achtenveertig minuten zelf met onze programmering. De overige minuten zijn voor onze adverteerders. In beide gevallen staat de luisteraar centraal. In onze programmering doen we er alles aan om onze luisteraars positieve en aanstekelijke radio te brengen. Dat doen we met enthousiaste persoonlijkheden, creatieve programma’s, relevante acties en natuurlijk de beste muziek. In de commerciële zendtijd helpen we de adverteerders graag om de luisteraar op een zo’n prettig mogelijke manier aan te spreken. Immers, in een positieve stemming sta je meer open voor boodschappen van anderen. Hierover lees je meer bij ‘Impactvolle commercials’.
Kracht van radio
Radio spreekt tot de verbeelding en maakt beeld overbodig. Radio is een creatief medium en biedt eindeloos veel mogelijkheden als het gaat om de perfecte commercial, het boosten van de merkbekendheid of het verkopen van je product. Met radioreclame kun je jouw doelgroep op het juiste moment raken, want radio is emotie.
Live radio is in staat grote massa’s mensen te bereiken en is dominant gedurende de hele dag. Gemiddeld luistert een persoon 190 minuten per dag audio en is radio het audio-medium met het hoogste dagbereik. Daarnaast heeft radio een hoge call to action, het stimuleert fysieke aankoop of online zoekgedrag.
Qmusic bereikt ruim 3,6 miljoen luisteraars per week (doelgroep 13+) en die luisteren gemiddeld ruim 1,5 uur per dag.Sales team
Bij Qmusic willen we je graag helpen om je doelstellingen te realiseren. Heb je vragen of wil je een keer een kennismakingsgesprek, neem gerust contact met ons op.




Cases
Om een duidelijk beeld te geven wat Qmusic voor je merk kan betekenen, vind je hieronder een voorbeeld van een adverteerder die campagne heeft gevoerd bij Qmusic.


Beluister hieronder de commercial van Gaslicht.com.
Tariefkaarten
Hier vind je de algemene voorwaarden voor adverteren bij Qmusic.
2023