Domien is groot fan van de Efteling. Nadat hij al eerder voor een dag baas van de Efteling is, is hij nu aanwezig bij de grote opening van de nieuwe attractie Danse Macabre. 

Hij mocht net voordat iedereen Danse Macabre mocht betreden, al een rondje in de attractie. Samen met hoofdbouwer Jeroen Verheij gaan ze door de wachtreis onderweg naar de attractie. En wat een entree!

Natuurlijk ging Domien niet alleen en nam tientallen Q-luisteraars mee!

Hier zou content moeten staan van YouTube, Instagram of Facebook

Om je deze content te kunnen laten zien hebben wij je toestemming nodig om social-media cookies te plaatsen, wil je deze content toch bekijken? Pas dan even je cookie voorkeuren aan.

Open cookie instellingen


Meer Domien?