🎉 Druk op de button als jij het Foute Anthem hoort
🍾 Maak kans op tickets voor de Foute Party (23 juni)
🌈 Alleen op het themakanaal Het Foute Uur non-stop
👯 Maandag 5 t/m zondag 18 juni (dag en nacht)
Op 1 juni heeft Domien in de Q-middagshow bekendgemaakt dat Donnie en Chantal Janzen dit jaar met 'Schultenbräu' gekroond zijn tot Foute Anthem. 100% feestgarantie als je deze track hoort!
Push the button
Van 5 t/m 18 juni verschijnt er in de Q-app (alleen als je naar Het Foute Uur non-stop luistert) een button als 'Schultenbräu' aka het Foute Anthem gedraaid wordt. Als je tijdens het Foute Anthem op de button drukt, selecteer je jezelf automatisch om kaartjes te winnen voor de Foute Party op vrijdag 23 juni.
Winnaars
Elke dag wordt er één winnaar bekendgemaakt. Deze wordt ook onderaan deze pagina getoond.
Let op! Je kunt jezelf alleen selecteren als je naar het themakanaal Het Foute Uur non-stop luistert.
