🎉  Druk op de button als jij het Foute Anthem hoort
🍾  Maak kans op tickets voor de Foute Party (23 juni)
🌈  Alleen op het themakanaal Het Foute Uur non-stop
👯  Maandag 5 t/m zondag 18 juni (dag en nacht)

Op 1 juni heeft Domien in de Q-middagshow bekendgemaakt dat Donnie en Chantal Janzen dit jaar met 'Schultenbräu' gekroond zijn tot Foute Anthem. 100% feestgarantie als je deze track hoort!

Hier zou content moeten staan van YouTube, Instagram of Facebook

Om je deze content te kunnen laten zien hebben wij je toestemming nodig om social-media cookies te plaatsen, wil je deze content toch bekijken? Pas dan even je cookie voorkeuren aan.

Open cookie instellingen


Push the button

Van 5 t/m 18 juni verschijnt er in de Q-app (alleen als je naar Het Foute Uur non-stop luistert) een button als 'Schultenbräu' aka het Foute Anthem gedraaid wordt. Als je tijdens het Foute Anthem op de button drukt, selecteer je jezelf automatisch om kaartjes te winnen voor de Foute Party op vrijdag 23 juni.

Winnaars

Elke dag wordt er één winnaar bekendgemaakt. Deze wordt ook onderaan deze pagina getoond. 

Lees hier de actievoorwaarden

Let op! Je kunt jezelf alleen selecteren als je naar het themakanaal Het Foute Uur non-stop luistert.