Aanstaande donderdag- op vrijdagnacht speelt het Nederlands elftal de laatste wedstrijd in de groepsfase op het WK. Deze wedstrijd begint pas om 01:00 uur 's nachts, precies tijdens het programma van Judith Eijk. En daarom heeft Judith een goed plan!
Kom samen met Qmusic in de ultieme Oranjesfeer tijdens de watchparty van 1:00 tot 3:00 uur! Wil je samen met allemaal Q-luisteraars de WK wedstrijd kijken terwijl je ondertussen bij Qmusic bent én hoort? Meld je hieronder aan, kom langs bij Judith en krijg ook nog het Qmusic Oranje prijzenpakket.
