Qmusic genomineerd voor twee AMMA's
01 juli 2021
01 juli 2021
Deze week is de nominatieweek van de AMMA’s, de belangrijke vakprijzen in de media. Gisteren werd bekend dat Qmusic genomineerd is voor ‘Media-exploitant van het jaar’ en ‘Beste research’.
De prijs gaat over de prestaties en klantrelaties in het afgelopen jaar, waarin alles anders werd. Rob Beijerbergen, Verkoop Directeur: “Dit was het jaar waarin we persoonlijk contact verkozen boven sales-gedreven acteren. En waarin we voor het eerst in het bestaan marktleider werden in de doelgroep 20-49 jaar. We zijn dan ook ontzettend trots dat de jury onze werkwijze opmerkt en ons voor dit bijzondere jaar met een nominatie verguldt.” Qmusic werd zes keer eerder genomineerd en wist daarvan drie keer met de titel naar huis te gaan. Op donderdag 2 september hoort Qmusic of het de titel voor de vierde keer verzilvert.
Naast de nominatie voor Media-exploitant van het jaar, is Qmusic ook genomineerd in de categorie Beste research, samen met onderzoeksbureau MARE. De nominatie is voor het mood-onderzoek dat MARE in opdracht van Qmusic heeft uitgevoerd en deze draagt de titel 'Qmusic radio: a consumer engagement success story'.