Een flinke tegenvaller voor de New Yorkse fans van Justin Timberlake. De 'Say Something'-zanger heeft gisteren zijn concert in Madison Square Garden af moeten afzeggen.

De zanger zegt op dokters advies thuis te blijven omdat zijn stembanden gekneusd zouden zijn.  Justin is al een tijdje aan het touren met zijn Man of the Woods Tour, in juli en augustus stond hij ook al drie keer in Nederland.

Op Instagram laat JT weten het goed te maken met zijn fans:

Hier zou content moeten staan van YouTube, Instagram of Facebook

Om je deze content te kunnen laten zien hebben wij je toestemming nodig om social-media cookies te plaatsen, wil je deze content toch bekijken? Pas dan even je cookie voorkeuren aan.

Open cookie instellingen


"Ik ga het goed maken met jullie en de nieuwe show zal zijn op mijn verjaardag, 31 january," laat de zanger weten. Lucky New Yorkers, ben je ineens uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van Justin Timberlake!

Foto: ANP